Friday, October 23, 2015

QUOTES


 Assalammualaikum...Salam Sejahtera kepada semua.

Sepertimana yang kita ketahui minggu ini semua pelajar-pelajar sibuk dengan aktiviti samada sukan ataupun akademik. Almaklumlah pertengahan semester ini, banyak la test, kuiz, midterm, assignment dan lain-lain lagi. Selain itu, ada jugak yang terlebat dalam SUKEM iaitu sukan antara kolej. Jutaan tahniah saya ucapkan kepada Kolej Aminuddin Baki yang sekarang ini sedang mendahului pingat emas, tdak lupa jugak ucapan tahniah untuk kolej2 lain yang menyertai pertandingan yang dianjurkan oleh kolej-kolej.

"In order to succeed, we must first believe that we can"

Semua orang lebih tumpu kepada peperiksaan pertengahan semester yang bakal berlangsung tidak lama lagi. Saya pula telah selesai menduduki exam aplikasi komputer, maaf untuk diri sendiri kerana tidak dapat menjawab dengan seelok-eloknya.Banyak soalan yang saya tidak sempat siapkan tetapi itu adalah silap saya kerana tidak belajar betul-betul atau mungkin sebab saya sudah tertinggal kelas selama beberapa minggu. Tapi alhamdulillah semoga semuanya akan seperti biasa, nanti perlu lebih memberi perhatian didalam kelas. Jadikan ia sebagai iktibar.


"You are never too old to set another goal or to dream a new dream." 


 Saya ingin mengucapkan selamat menduduki peperiksaan pertengahan semester kepada semua kawan-kawan saya yang mengenali saya ataupun tidak. 


All the best. Do the best. Get the best efforts.

No comments:

Post a Comment