Wednesday, October 14, 2015

Keluargaku, Jiwaku

Saya Nurul Hayati Binti Mohd Daud..berasal dari Kedah. Saya merupakan anak ketiga daripada empat orang adik-beradik. Keluarga saya bukan lah dari golongan yang senang tapi cukuplah untuk kami sekeluarga. Saya mempunyai dua orang abang, yang sulung bekerja sebagai Pegawai Imegresen dan yang kedua bekerja sebagai teknikal di sebuah kilang First Solar. Eh...terlupa pulak, ayah saya bekerja sebagai pengawal keselamatan di sekolah atau lebih senang dipanggil "pak guard" la. Adik saya pula dapat melanjutkan pengajian di UITM Jengka, Pahang dalam bidang Industri Perkayuan. Itu saja tentang keluarga saya. 

Family is the most important thing in the world.......This is my family, my teams, my lovely, my soul and my everything..la.


Inilah keluarga saya, tapi dalam gambar nie abang saya yang sulung xdak, gambar mak cik saya pulak yang ada.  

No comments:

Post a Comment